Nii, ja onhan tässä kaikenlaista ihanaa muutenkin tapahtunut. Nyt sen kait voi sanoa jo ääneenkin, mutta me ollaan menossa murun kaa naimisiin,jeeeeeeeeeii! Ens kesänä. Suunnittelu on vielä aika alkuvaiheessa, mut isommat jutut on melkeinpä jo varattuna. Mitä nyt bändi puuttuu, ja valokuvaaja vielä varmistamatta. Eli jos jollain on jotain ehdotuksia sopivasta bändistä, niin voipi laittaa tietoa tännepäin. Alle tonnilla mielellään, parempi jos paljonkin alle, tietysti :) Nii ja sais soitella sekä humppaa että rennompaa tanssimusaa, nii et kaikki viihtyy. Mut joo, tällasta tänne. Aika sekavat olotilat sinänsä tästä aiheesta. Ei oikein osaa tietää, mistä kohtaa sitä alottas tekemisen ja suunnittelun ja kaikki. Mut kait se siitä, toki aikaakin onneks vielä on! :)
tiistai 9. lokakuuta 2012
Uusia juttuja elämässä
Vähän on ollut hiljaista viime aikoina kirjoittelun suhteen. Siis tänne ainakin..muuten olen kyllä kirjoittanut. Olen taas päässyt ns.oikean ammattini pariin ainakin osittain, kun toimin paikallisessa sanomalehdessä avustajana. Muutenkin elämä on suhteellisen mukavaa tällä hetkellä. Eilen käytiin työpaikan kanssa katsomassa Queenin musikaali Show must go on Tampereella. Tänään hain postista uuden puhelimeni, joka on Lumia 800. Vielä en oikein osaa käyttää sitä, mutta kait se siitä kun siihen tottuu. Mutta nyt sitä sitten meikäkin pääsee surffailemaan ihan joka paikassa. Toisaalta se kait on hyvä juttu, mutta toisaalta sitten taas...ei aina tarttis olla tavoitettavissa tai internetyhteyden päässä. No, sujuu sit noi työt ainakin hiukan helpommin, ku pääsee lukemaan sähköpostit puhelimen välityksellä. Joo, siis ennen mulla oli Sampparin vanha p¤#%a, mutta nyt sit tosiaan Nokia. Nii ja joo, en ees halunnu IPhonea, ku kaikilla on se. Ja mä oon sitäpaitsi allerginen omenoille :) HAHA!

Nii, ja onhan tässä kaikenlaista ihanaa muutenkin tapahtunut. Nyt sen kait voi sanoa jo ääneenkin, mutta me ollaan menossa murun kaa naimisiin,jeeeeeeeeeii! Ens kesänä. Suunnittelu on vielä aika alkuvaiheessa, mut isommat jutut on melkeinpä jo varattuna. Mitä nyt bändi puuttuu, ja valokuvaaja vielä varmistamatta. Eli jos jollain on jotain ehdotuksia sopivasta bändistä, niin voipi laittaa tietoa tännepäin. Alle tonnilla mielellään, parempi jos paljonkin alle, tietysti :) Nii ja sais soitella sekä humppaa että rennompaa tanssimusaa, nii et kaikki viihtyy. Mut joo, tällasta tänne. Aika sekavat olotilat sinänsä tästä aiheesta. Ei oikein osaa tietää, mistä kohtaa sitä alottas tekemisen ja suunnittelun ja kaikki. Mut kait se siitä, toki aikaakin onneks vielä on! :)
Nii, ja onhan tässä kaikenlaista ihanaa muutenkin tapahtunut. Nyt sen kait voi sanoa jo ääneenkin, mutta me ollaan menossa murun kaa naimisiin,jeeeeeeeeeii! Ens kesänä. Suunnittelu on vielä aika alkuvaiheessa, mut isommat jutut on melkeinpä jo varattuna. Mitä nyt bändi puuttuu, ja valokuvaaja vielä varmistamatta. Eli jos jollain on jotain ehdotuksia sopivasta bändistä, niin voipi laittaa tietoa tännepäin. Alle tonnilla mielellään, parempi jos paljonkin alle, tietysti :) Nii ja sais soitella sekä humppaa että rennompaa tanssimusaa, nii et kaikki viihtyy. Mut joo, tällasta tänne. Aika sekavat olotilat sinänsä tästä aiheesta. Ei oikein osaa tietää, mistä kohtaa sitä alottas tekemisen ja suunnittelun ja kaikki. Mut kait se siitä, toki aikaakin onneks vielä on! :)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti