Ajattelin tähän laittaa muutamia kivoja kynttilöitä ja tuikkuja, joita kotoani tällä hetkelläkin on palamassa.
Nämä ovat tällähetkellä omat suosikkini. Kastehelmi -sarjan tuikkukipat, joista kivasti heijastuu noi "nypylät" esim. taustalla olevaan maljakkoon. Mulla on pari kastehelmen lautasta, joten noita käytän samalla kattauksessa, kun nekin ovat pöydässä. Lisäksi ne sopivat mielestäni kivasti myös Pentikin vanilija-sarjan kanssa käytettäviksi.
Tarjotin on viimeisimpiä hankintojani. Olen jotenkin nyt syksyllä tykästynyt entistä enemmän lilaan väriin ja tämähän sopi miellyttämään silmääni oikeinkin hyvin. Ulkopuolelta se on musta, joka nyt on ainainen suosikkini. Tarjottimella on hyvä pitää kynttilöitä, ne saavat olla siinä rauhassa ja luovat kivan kokoelman. Sisällä mattalasinen kivi-tuikku ja pari sinistä "lätäkköä" sekä ihan perus pöytäkynttilä omalla lasisella alustallaan. Noi lätäköt on kyllä valitettavasti siniset, kun on jäänteitä siniseltä kaudeltani, joka kyllä päättyi jo 10 vuotta sitten :)
Partyliten tuotteet ovat kyllä niin sika kalliita, että niitä ei kovin usein viitsi itselleen hankkia. Toki olen sen verran valkolumimarja- tuoksun lumoissa, että aina pitää niitä kutsuilta ostaa vähintään. Ja joskus sitten sorrun ostamaan jotain muutakin. Tämän nyt ainakin olen hankkinut ja siihen tyytyväinen ollut. Haluisin toisenkin tällaisen, hiukan isomman, mutta eipä taida enää olla valikoimissa ihan samaa tuotetta. Joku vähän vastaava kylläkin, mutta metallireunuksella ja se ei oo enää niin puhtaan kaunis.
Tässä helppo tapa käyttää astioita hyväksi tuikkujen polttamiseen. Nämä ovat oikeasti siis snapsilasit, jotka sain ystävältäni Lauralta Irlannista. Ihanat lasit, mutta koska niitä on vain neljä ja se määrä useimmiten ei riitä, niin olen keksinyt niille uuden käytön keittiön pöydällä kattauksen yhteydessä. Kivat, kun eivät ole vaaralliset, kun uppoavat sopivan syvälle lasiin. Kuin tehdyt tuikuille, kun ovat kuitenkin hiukan pöytäpinnan tasoa ylempänä, niin valokin loistaa korkeammalta :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti