Jo kolmatta päivää kipeänä, niin oli pakko saada käsille jotain tekemistä. Makeanhimokin iski, niin päätin sitten tehdä omenapiirakan. Pihassa on kolme omenapuuta, joiden satoa voi käyttää ja loput ainekset löytyivät kaapeista, niin ei tarvinnut kauppaankaan lähteä. En toki olis jaksanutkaan. Ohje on ruokala.fi sivuilta nimellä omenapaistos. Hiukan oli vaativampi ja aikaavievämpi ohje kun ihan normaali piirakka, mutta kannatti nähdä vaivaa. Toi marenki tossa päällä tekee piirakasta taivaallisen :) NAM!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti